XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
- Dona-Dona, 4. Unitatea.
- Orriak, kartulina zuria, zelofan paper horia eta urdina, tenpera urdina, gorria eta horia, argizariak, punzoia.
- Mugimenduen koordinazioa lortu.
- Lurrinak eta hatsak ezagutu.
- Ikusmena: kolore
- Zenbait kultur adierazpen garrantzitsu ezagutu.
- Gorputz atalak ezagutu.
-
Antzerki eta txotxongiloei buruzko elkarrizketa.
Irudiak begiratu.
Jolasa.
Kanta:
-
1 zenbakia.
-
Istorioak antzeztu.
-
Ebaki, itsatsi eta margotu.
-
Hotsa eta isiltasuna.
- Irudiak begiratu eta deskribatu.
- Usain ezaugarriak identifikatu.
- Urdina eta horia nahastuz berdea egin.
- Objektuak sailkatu beren kolore, forma edo tamainaren arabera.
- Hiru sekuentziatako istorioak ordenatu.
- Falta diren objektuak margotu, irudiak osatzeko.
- Kanta baten erritmoa jarraituz mugitu.
- Denon artean txotxongilo edo antzerki bat prestatu.
- Talde lanetan eta jolasetan parte hartu besteen gustoa errespetatuz .
- Besteen lanak ontzat eman; adibidez: abestia kantatzea, marrazkia egitea.
- Gogoratzen dituzten ametsak kontatzeko eskatu.
Hitz egiten ez badute, irakaslea hasiko da, behin ametsetan egin zuela... umeak ere hasi arte.